Categories
Հայոց լեզու 9

Գործնական աշխատանք

1. Դո՛ւրս գրել անձնական դերանունները և որոշե՛լ դրանցդեմքը, թիվը, հոլովը։Ես եմ, դու ես, ես ու դուԳիշերում այս դյութական,Մենք մենակ ենք – ես ու դու.Ես էլ դու եմ. ես չըկամ…Կապույտ երկնքի ոսկեղե՛ն աստղեր,Ձեր հեռվից դուք միշտ տեսնում եք նրան.Ասացե՛ք, արդյոք նա էլ թախծո՞ւմ էր,Արդյոք տրտո՞ւմ էր նա էլ ինձ նըման։Խորհրդագետնե՛ր, դուք տեսնում եք միշտ.Արդյոք մենա՞կ էր […]

Categories
Հայոց լեզու 9

Գործնական քերականություն

2. Գրե՛լ բառերով։9-ինը, 12-տասներկու, 99-ինսունինը, 50-հիսուն, 60-վաթսուն, 70-յոթանասուն, 80-ութսուն, 100-հարյուր, 1938- հազար իննը հարյուր երեսունութ , II-երկրոդ, III-երրորդ, IV-չորրորդ։  3.Ո՞ր շարքի բոլոր թվականներն են կազմությամբ պարզ(արմատական):1. տասնինը, երեսուն, ինը2. քառասուն, մեկ, հազար3. յոթ, միլիարդ, հարյուր4. տասը, երկու, տասնմեկ5. ինը, միլիարդ, քսանչորս6. տասնութ, քսանութ, հարյուր7. տասնմեկ, երեսուն, երեք8. տասը, երկու, տասնմեկ