Categories
Գրականություն 9

Գարունն իմ աշխարհում

Categories
Գրականություն 9

Իմ ամենասիրելի եղանակը

Իմ ամենասիրելի եղանակը գարունն է, քանի որ իմ տրամադրությունը անհասականլի բարձրանում է ես ցանկանում եմ ավելի բարի լինել։ Ես ընդհանրապես չեմ սիրում ցուրտ եղանակը հաստ զգեստներ, ես սիրում եմ լինել ավելի ազատ և տաք եղանակ։ Ես սիրում եմ գնալ ճամփորդությունների, բայց ոչ ձմռանը ես ինձ լիարժեք լավ չեմ զգում ձմռան ճամփորդություններին, քանի որ լինում եմ […]

Categories
Գրականություն 9

Գարունը իմ բակում

Ես ամեն անգամ գարնանը դպրոց գնալիս հիանում եմ մեր շենքին կից այգով, քանի որ նայելով նրան իմ տրամադրությունը բարձրանում է այդ ծաղկաց մթնոլորտից։ Մենք մեր տնից մի քանի հարյուրավոր հեռավորության վրա գտնվող հողամաս ունենք, որը ձորում և այն տեղ անչափ գեղեցիկ է։

Categories
Գրականություն 9

Գարնանային ժողովածու

Ղազարոս Աղայան-ԱՐԵՎ Հովհաննես Թումանյան-ԳԱՐՆԱՆ ՀԻՇՈՂՈՒԹՅՈՒՆ Ավետիք Իսահակյան-ԱՄԵՆ ԳԱՐՈՒՆՔԻՆ Համո Սահյան-ԳԱՐՈՒՆ ԷՐ Վահագն Դավթյան-Ասում են հին վերքը շատ է ցավում Եղիշե Չարենց- Էլի գարուն կգա, կբացվի վարդը Հովհաննես Շիրազ-Գարնանամուտ  քեզ դուր եկած բանաստեղծությունները հավաքի՛ր բլոգում, յուրաքանչյուրի մասին երկու-երեք նախադասությամբ կարծիք-վերաբերմունք գրի՛ր, կարդա՛ և ձայնագրի՛ր: Էլի գարուն կգա Տվյալ բանաստեղծություններից ինձ շատ դուր եկավ Եղիշե Չարենցի բանաստեղծությունը։ […]

Categories
ENGLISH 9 Հայոց լեզու 9 Գրականություն 9

Միջմշակութային կապեր

Թարգմանական աշխատանք Peter Pan by James Barrie Chapter I.PETER BREAKS THROUGH Թարգմանություն Գլուխ 1 Բոլոր երեխաները բացի մեկից մեծանում են։ Նրանք գիտեին, որ շուտով մեծանալու են, և Վենդիի իմացած մեծանալու ճանապարհը հետևյալներ․ Մի օր, երբ աղջիկը երկու տարեկան էր նա խաղում էր այգում, և նա պոկեց մեկ ուրիշ ծաղիկ և վազեց ծաղիկը ձեռքին մոր մոտ։ […]